Regels over Try-out en Informatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Regels over Try-out en Informatie

Bericht  djkm op wo mei 28 2008, 15:33

Informatie over Try outs:

1. Als u denkt dat u goed genoeg bent, voeg dan djkm toe tot uw vriendenlijst.
2. De try outs vinden plaats tussen door de weeks, 2 uur - 4 uur en van 7 uur tot 9 uur.
3. Als je een Try out gespeeld hebt, en niet goed genoeg voor bent zullen we dat helaas moeten zeggen.
4. Wij willen graag een Elite clan worden:*jenne555: Kan iemand mij Sniper cover geven, ik ren nu met de bom naar punt X., djkm: is goed wacht 2 seconden en ik ben bij jou voor cover*, dit is zo'n voorbeeld. Het gaat echt om dat je mensen helpt.

5. Geen Headset betekent nog niet direkt, geen plaatsing. Je moet een headset binnen 14 dagen kopen.
6. Als je niet bent geslaagd, geen nood. Je kan elk moment een bericht naar djkm, jenne555 of Guidi0 sturen dan je een revenge wilt.
7. Als de Uitdager wint het potje van de Try-Out leider: djkm. Dan hoeven we niet meer te discuseren, alleen als je alleen maar met campin' kills maakt.

8. Naar regel 7 ik citeer: "alleen als je alleen maar met campin' kills maakt" dan moeten wij goed discuseren of we je wel wilt hebben.
9. HOI

10. Als je verliest bij een Try-Out niet dom gaan doen. Het betekent niet direkt geen toegang tot de clan. Je kan altijd jenne555 of Guidi0 ompraten tot het toelaten, aan mij (djkm) moet je het niet vragen. Want ik ben heel strak met me woorden.

11. Als je ook vrienden hebt die nederlands zijn die al in een clan zitten, maar waar je van vindt dat ze best goed zijn. Laat het ons dan weten. Dit kan altijd in het Forum: Vrienden & Extra Info.

Dat is het tot nu toe, voor meer info. Kan je altijd jenne555, Guidi0 of djkm toevoegen tot je vriendenlijst.

djkm
abc* crew
abc* crew

Aantal berichten: 22
Leeftijd: 19
Registration date: 27-05-08

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Similar topics

Permissies van dit forum: